- by admin - Thu, 12/09/2021 - 06:45
Офіс з розвитку підприємництва та експорту разом з COIN за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (Програма USAID КЕУ) оголошують про старт масштабного проекту - «GO ASIA: можливості для української харчової продукції на ринку Східної Азії» («Go Asia»).
У рамках проекту передбачена організація серії вебінарів з фокусом на розвиток експорту української харчової продукції у 7 країнах Південно-Східної Азії: Японії, Республіки Корея, Сінгапуру, Таїланду, В’єтнаму, Малайзії та Індонезії. Окрім вебінарів, передбачено низку індивідуальних консультацій з аналізом полиць супермаркетів обраних країн для компаній, які брали участь у торговельних онлайн-місіях до країн Азії.
Період проведення проекту: грудень 2021 – березень 2022.
Проект «Go Asia» є органічним продовженням серії торговельних онлайн-місій до країн Азії, що були проведені COIN за підтримки Програми USAID КЕУ на початку року та підтвердили високий потенціал українського експорту до зазначених країн. На цей момент вже 4 виробники з числа учасників торговельних місій підписали договори про постачання з азійськими імпортерами. Ще 6 компаній мають всі шанси на підписання впродовж наступних місяців.
Чому Азія?
- У 2020 році Україна наростила свій експорт аграрної та харчової продукції на 186% до В’єтнаму, на 81% до Японії, на 25% до Республіки Корея, на 20% до Сінгапуру, на 15% до Малайзії, на 1% до Індонезії. І це тільки початок.
- Витрати на продукти харчування в Азії мають подвоїтися, до понад 8 трильйонів доларів до 2030 року, - з 4 трлн доларів у 2019 році. Так, Азія стане найбільшим у світі ринком продуктів харчування та напоїв (за даними спільного звіту PwC, Rabobank and Temasek).
- В Азії спостерігається найшвидша експансія середнього класу, яку коли-небудь бачив світ. Сукупне населення семи обраних країн складає 659,3 млн чоловік, а імпорт аграрної та харчової продукції з кожним роком росте на 3-5%.
- У 2020 році 15 країн Азійсько-Тихоокеанського регіону (серед яких і обрані країни у рамках проекту «Gо Asia») підписали Угоду про вільну торгівлю – «Регіональне, всебічне економічне партнерство» (RCEP). RCEP охоплює територію, на якій проживає 2,2 мільярда людей, зосереджена третина виробничих потужностей планети та 29% світової торгівлі.
- У регіоні спостерігається поступова зміна споживчих звичок у бік дедалі більшого піклування про здоров’я та використання цифрових технологій.
Вебінар
Перший вебінар відбудеться 17 грудня 2021 року об 11:00 та буде присвячений ринкам Республіки Корея та Японії.
До участі у вебінарі запрошують експортних менеджерів та комерційних директорів компаній-виробників харчової продукції, які є представниками малого та середнього бізнесу (МСБ), та прагнуть розвивати свої продажі в Азії.
Вебінар надасть можливість дізнатися про переваги та бізнес-можливості торгівлі у регіоні, обрати для себе найперспективніший ринок, зрозуміти інсайти та підготувати свою продукцію до потреб ринку країн Азії.
Під час вебінару буде презентовано дослідження країн, а учасники отримають практичні рекомендації для успішного експорту:
- Огляд імпорту та роздрібної торгівлі, динаміка та прогнози;
- Специфіка результативного спілкування з імпортерами;
- Огляд пріоритетних продуктових категорій;
- Вимоги до харчової продукції на ринку обраних країн;
- Тренди та очікування споживачів;
- Приклади упаковки та рекламних тверджень на упаковці;
- Приклади конкурентів та цін на продукцію.
Реєстрація вже відкрита за посиланням.
Дедлайн заповнення форми для участі - 15 грудня 2021 року, 23:59.
Організатори:
Вебінари є частиною спільної ініціативи ДУ «Офіс з розвитку підприємства та експорту» та Програми USAID КЕУ щодо підвищення конкурентоспроможності експортерів-представників МСП на закордонних ринках завдяки доступу до цінної та актуальної ринкової інформації. USAID CEP підтримує ДУ «Офіс з розвитку підприємства та експорту» з доступом до баз даних Mintel, Euromonitor та Statista. Бази даних дозволяють відстежувати інформацію про споживчі ринки та продукти, динаміку розвитку роздрібних ринків, уподобання споживачів - все це задля покращення прийняття ділових рішень компаніями у плануванні експортної діяльності. COIN — компанія з розвитку торгівлі, яка спеціалізується на розвитку експорту харчових продуктів та агропромислових товарів до Японії та Азії.
Джерело: Дія.Бізнес.Експорт