Міжнародна виставка органічних та натуральних харчових продуктів «Middle East Natural & Organic Products Expo»

Міжнародна виставка органічних та натуральних харчових продуктів «Middle East Natural & Organic Products Expo» відбудеться в м. Дубай (ОАЕ) з 6 до 8 грудня 2021 року. «Organic & Natural» - це єдина торговельна подія на Близькому Сході, присвячена органічним та натуральним харчовим продуктам. Захід проходить під патронатом Міністерства з питань зміни клімату та захисту навколишнього середовища ОАЕ та надає можливість познайомитись з покупцями із країн Близького Сходу.

Чому Organic & Natural Expo Middle East:

  • 10 000 + професійних відвідувачів вживу та 40 000+ онлайн-відвідувачів (баєри, імпортери, дистриб’ютори);
  • Розміщення на маркетплейсі «Arabian Organics» з аудиторією понад 5 000 000 відвідувачів;
  • Близький Схід імпортує 92% своїх продуктів харчування;
  • Прогнозується зростання ринку органічних харчових продуктів та напоїв у 2022 р. до 18,42 млрд. дол. США. (+ 14,4% ЩОРІЧНО з 2015 року);
  • Дослідження EEPO, проведене у 2020 році для органічного бізнесу, показало, що країни Перської затоки мають значні можливості для українських експортерів органічної продукції, головним чином через зростання рівня обізнаності місцевих споживачів, зростання популярності здорового харчування та відсутність місцевих постачальників;
  • Гігант роздрібної торгівлі у регіоні Carrefour показав збільшення на 300% органічних продуктів у 2021 році та довів те, що 60% споживачів шукають чисті продукти, а 63% споживачів споживають рослинні альтернативи за станом здоров’я.
  • Euromonitor показав, що у 2020 році роздрібний продаж меду на Близькому Сході та в Африці оцінюється у 935 мільйонів доларів США, і він має зрости на 4% CAGR, досягнувши 1,1 мільярда доларів США до 2025 року.
  • Компаніям, що відповідають критеріям, буде покрито до 70% вартості участі за рахунок організаторів.

Учасники українського павільйону отримають:

  • Обладнане робоче місце на виставці
  • Розміщення інформації про компанію та продукти на порталі заходу
  • Розміщення інформації на маркетплейсі органічних та натуральних харчових продуктів, з аудиторією понад 5 млн користувачів
  • Супровід та організаційну підтримку: планування індивідуальних зустрічей, запрошення іноземних партнерів, супровід під час В2В-зустрічей тощо

Критерії

70% вартості участі у виставці буде покрито компаніям, що відповідають наступним критеріям:

  • Наявність чинного сертифіката органічного виробництва та/або обігу органічної продукції;
  • Принаймні один учасник від компанії володіє англійською мовою;
  • Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно з чинним законодавством України;
  • Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України;
  • Наявність вебсайту (або експортної сторінки) англійською мовою;
  • Перевага надаватиметься компаніям-представникам малого та середнього бізнесу з продукцією з доданою вартістю.

Заявка на участь

Як подати заявку на участь у проєкті?

Крок 1: Заповнити форму учасника проєкту. Для цього тисніть на кнопку «Хочу взяти участь!».

Крок 2: Пройти співбесіду з організаторами проєкту. Мета співбесіди: визначити ваші потреби та готовність до участі у міжнародній виставці.

Реєстрація

Зареєструватися потрібно - до 16:00, 15 вересня 2021 включно за посиланням.

Програма

Орієнтовна програма підготовки та реалізації проєкту

  • 15 вересня - 25 вересня 2021 – індивідуальні співбесіди з потенційними учасниками проєкту;
  • до 15 листопада 2021 – збір матеріалів для створення профілів компаній та оформлення стенду;
  • 6-8 грудня 2021 – підготовка В2В-зустрічей;

Перелік заходів з обов'язковою участю учасника проєкту:

  • ExportTalks: торгові можливості для українських виробиник органічних харчових продуктів;
  • тренінг з підготовки до участі у виставці та щодо роботи з інтрументами виставки;

У разі виникнення питань, звертайтесь до радника директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» - Олексія Грушецького, ogrushetskyi@epo.org.ua

Проєкт реалізується Офісом з розвитку підприємництва та експорту України спільно з громадською організацією «Unite Ukraine» за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія) та за підтримки Європейської мережі підприємств EEN.

 

Читати всі новини