- by admin - Fri, 05/07/2021 - 07:19
Держмитслужба запустила систему Служби підтримки (HelpDesk) для бізнесу.
Бета-версія вже доступна за посиланням https://help.customs.gov.ua. Система розроблена та впроваджується за підтримки Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM). Першим напрямком, який розпочне підтримувати новий HelpDesk, буде NCTS.
Планується, що загалом HelpDesk буде підтримувати всі нові процеси Держмитслужби, у тому числі – всі нові сервіси. Першим напрямком обрано NCTS – систему, яка запроваджується Україною для приєднання до європейської Конвенції про процедуру спільного транзиту.
Як відомо, у березні 2021 NCTS запущено в Україні у національному масштабі.
Зараз для авторизації у HelpDesk потрібно увійти за посиланням https://help.customs.gov.ua та зареєструватися, вказавши свій е-мейл.
У «Кабінеті користувача», після авторизації, можна подати заявку щодо питання, яке вас цікавить. Запроваджуванe ІТ-рішення дозволяє бізнесу комунікувати з представниками Служби підтримки з боку Держмитслужби безпосередньо у самій заявці.
Окрім того, є можливість відстежувати історію всіх заявок: для Держмитслужби – історію всіх заявок від всіх заявників та за окремим заявником; для бізнесу - історію власних заявок.
Джерело: Дія.Бізнес.Експорт