- by admin - Mon, 09/22/2025 - 03:02
Минулого місяця імпорт бензину знизився порівняно з липнем на 25%, до 164 тис. т, таким самим був результат аналогічного періоду торік.
Литва повернула лідируючі позиції в імпорті бензину шляхом зниження відвантажень з Польщі на 45% (34,8 тис. т). З ORLEN Lietuva було відвантажено 47,4 тис. т пального (-2% до обсягів липня). Якщо минулого місяця тут переважав автотранспорт, то у серпні надолужила залізниця (зростання з 24 до 33 тис. т).
Цей приріст забезпечила всюдисуща ОККО, яка виросла тут у 3,5 раза, до 12 тис. т. Судячи зі всього, приріст по Литві відбувся завдяки зменшенню залізничних постачань з Польщі.
Майже удвічі збільшив потік бензину Amic – до 3,3 тис. т. Литва лишається базовим джерелом для цієї мережі, яка має давні міцні стосунки з місцевим виробником.
Також із Польщі скоротився імпорт від Select Energy (-61%, 3,3 тис. т) й Orlen (-38%, 30,3 тис. т). Попри зменшення, обсяги відвантаження Orlen залишаюся близькими до історичних максимумів 2022 року.
У серпні поновилися відвантаження бензину А-92. Обсяги зросли до максимальних із серпня 2022 року 7,8 тис. т.
Окрім автомобільних партій (1,7 тис. т), у країну прибула морська партія пального з Кіпру (термінал VTT Vasiliko) обсягом 6,1 тис. т.
Дебютувала з пальним компанія з Івано-Франківська „Енерго Трейд Інвест“. Окрім 92-го, компанія розмитнила і 2,2 тис. т А-95 з Греції, які привіз у кінці серпня Wexler. До того „Енерго Трейд Інвест“ віз А-95 і А-98 автопартіями з Литви.
Детальніше: http://surl.li/xdkeifnbhe2