- by admin - Mon, 06/16/2025 - 07:59
Україна у вересні - квітні 2025/26 МР експортувала лише 3,3 млн т соняшникової олії, що на чверть нижче показника в аналогічний період минулого сезону і стало мінімальним обсягом для зазначеного періоду з 2016/17 МР.
При цьому ключовим ринком збуту для українського продукту залишається ЄС, натомість його позиції на ринку Азії послаблюються.
Україна суттєво втратила свої позиції на азійському ринку внаслідок складної логістики та високої конкуренції з боку дешевшої соєвої олії, а також соняшникової олії російського та аргентинського походження.
На китайському ринку частка імпорту української соняшникової олії за вересень - березень впала до 15% (28% за цей період у 2023/24), тоді як російська зайняла приблизно 61% (62%). Цього сезону до 19% у загальній структурі імпорту соняшникової олії Китаєм припало на казахстанську олію (9%).
Детальніше: http://surl.li/asdertyuiop